Kritéria hodnocení: Matematika
Žák (žákyně) nosí na každou hodinu matematiky učebnici (1., 2. či 3. díl) a sbírku příkladů; školní sešit, domácí sešit; psací a rýsovací potřeby (propiska, ostrouhaná tužka, trojúhelníkové pravítko s ryskou, pravítko, kružítko, úhloměr, guma).
Znalosti z matematiky jsou prověřovány především písemným zkoušením - písemné práce v rozsahu kolem 20 minut se píší přibližně jednou týdně. Práce jsou bodovány a od letošního roku se učitelé řídí touto hodnotící stupnicí: 1 - do 90%, 2 - do 75%, 3 - do 45%, 4 - do 25%. Každé čtvrtletí píšeme hodinovou písemnou práci.
Písemné práce i okruhy k písemné práci budou vždy předem uvedeny na těchto webových stránkách.
Kromě písemných prací hodnocení zahrnuje:
- aktivitu a spolupráci v hodině (žáků mezi sebou; s vyučujícím)
- jedničky za různé matematické rébusy a početní úkony (nepočítají se do aritmet. průměru)
- vypracovávání domácích úkolů (za každé 3 nedonesené domácí úkoly píši vzkaz do
žákovské knížky o nepravidelném vypracování D.Ú.)
- vedení školního sešitu (úprava, čitelnost zápisů, doplňování učiva)
- dokončování prací zadávaných ve výuce
- nošení výše uvedených pomůcek
Používané zkratky: D.Ú. - domácí úkol (povinný)
D.D.Ú. - dobrovolný domácí úkol (nepovinný)
Uč. - učebnice 1., 2. nebo 3.díl
Sb. - pracovní sešit
Kritéria hodnocení: Fyzika
Žák (žákyně) nosí na každou hodinu fyziky učebnici, sešit, psací a rýsovací potřeby (propiska, ostrouhaná tužka, pravítko, guma).
Znalosti z fyziky jsou prověřovány především ústním a písemným zkoušením. Každý žák za dané pololetí bude minimálně jednou zkoušen a bude psát minimálně dvě písemné práce (písemné práce v rozsahu kolem 20 minut se píší přibližně jednou za 6 týdnů - vždy po probrání uceleného učiva). Práce jsou bodovány a 100% úspěšností je zisk 8 bodů, na základě dosažených bodů jsou práce hodnoceny známkou.
Termín písemné práce i okruhy k písemné práci budou vždy předem uvedeny na těchto webových stránkách.
Kromě ústního zkoušení a písemných prací hodnocení zahrnuje:
- aktivitu a spolupráci v hodině (žáků mezi sebou; s vyučujícím)
- aktivní spolupráce ve skupině při laboratorní práci
- aktualitu vypracovanou doma a přednesenou ve škole spolužákům (aktualita by se měla
alespoň okrajově týkat probíraného učiva)
- vedení školního sešitu (úprava, čitelnost zápisů, doplňování učiva)
- nošení výše uvedených pomůcek